Reklamace a vrácení zboží
Pokud jste zrovna zde, tak se možná něco nepovedlo – za což se moc omlouváme, možná chcete jen jinou velikost, či vyměnit za jiné zboží? Tak či tak to spolu teď jednoduše a rychle dořešíme.
Výměna nebo vrácení zboží:
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo na výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti),
Osobně si můžete vyřídit právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží na naší pobočce v Bílině, Litoměřická 861.
Při vracení zboží, lze také vrácené zboží zaslat na adresu: MaJa petshop, Litoměřická 861, Bílina, 418 01.
PŘÍLOHA Č. 3 - FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ
Vždy prosíme dodržte tento postup:
- Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
- Napište nám mail na info@maja-petshop.cz ať víme, že nám něco posíláte.
- Vyplňte a do balíčku přidejte níže uvedený formulář k reklamaci !!!
- Zboží zasílejte na výše uvedenou adresu. Zboží lze také zaslat Zásilkovnou na Tabák Traficon, Břežánská 64/13, Bílina 41801.
- Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes e-shop. Pak počkejte na informaci z pobočky, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme.
- Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vrácení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné, které Vám bude účtováno dle ceníku přeprav.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 792 768 878, nebo napište na info@maja-petshop.cz
Záruka
Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).
Reklamace
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží (ideálně zavolejte na +420 792 768 878, nebo napište na info@maja-petshop.cz)
a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel). Na zboží Vám vystavíme štítek od přepravní společnosti PPL a nebo Zásilkovny a Vy balíček s nalepeným štítkem předáte do nejbližšího PPL Parcel shopu a nebo sběrného místa Zásilkovny. Přepravci zajistí přepravu k nám. Cena za zpětnou zásilku je stejná jako cena při odeslání zboží a bude odečtena od vracené částky za zaplacené zboží. Pokud využijete jinou cestu dopravy nebude Vám vráceno poštovné!!!